تبلتهایی که باید و نباید بخریم function GetBC(lngPostid) { intTimeZone=33042; strBlogId="e-ch"; intCount=-1; strResult=""; try { for (i=0;i1) strResult=intCount + "

نظر

" ; strUrl="/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('/links','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

تبلتهایی که باید و نباید بخریم

دسته بندی : <-PostCategory->

 

از آنجایی که بحث بایدها و نبایدها در خرید بسیار است، بر آن شدیم تا یک مشاوره خرید تبلت را نیز ایجاد کنیم و در آن به سئوالات عزیزان پاسخ داده و هر چند وقت یک‌بار، تبلت‌هایی که نسبت به قیمتشان ارزش خرید دارند و آن‌هایی که چنین ارزشی را ندارند به شما معرفی کنیم. پس قبل از خواندن این مطلب اول از همه به تاریخ آپدیت آن نگاه کنید و اگر سوالی هم درباره خرید تبلت دارید در همین جا مطرح کنید.

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

Google Nexus 7

اگر به دنبال یک تبلت پر قدرت، با کیفیت و با قیمت خوب هستید، در خریدن این مدل تردید نکنید! فروش بالای جهانی این تبلت و استقبال عالی در سطح جهانی نشان داده که همکاری گوگل و ایسوس، موجب عرضه یک محصول بسیار خوب شده است. پردازنده چهار هسته‌ای تا مدت‌ها نیاز شما را در تمام بازی‌ها و برنامه‌ها برطرف می‌کند و نمایشگر با کیفیت IPS لذت زیادی را برای کاربر در نمایش به ارمغان می‌آورد. خوشبختانه گوگل پس از مدل‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی، دو نمونه ۳۲ گیگابایتی و همچنین مجهز به سیم کارت را نیز معرفی کرده تا جمع خوب‌ها تکمیل شود. بهترین گزینه خرید اما در این بین کدام است؟ نسخه ۳۲ گیگابایتی با حول و حوش قیمتی 1.200.000 تومان، بهترین گزینه خرید در حال حاضر است، پس اگر تبلت می‌خواهید، در داشتن نکسوس 7 تردید نکنید!

ViewSonic Viewpad VB71

واقعیت این است که همه افراد پول داشتن یک تبلت بالای ۱ میلیون تومان را ندارند (شاید هم دارند اما نمی‌خواهند بدهند!)، وقتی هم که به سراغ نمونه‌های ارزان و به خصوص پایین‌تر از ۶۰۰ هزار تومان بروید، با دنیایی از مارک‌های متفرقه و بی‌کیفیت روبه‌رو خواهید شد که جذاب‌ترین بخش آن‌ها قیمت و سپس ظاهر تبلت قبل از روشن شدن است! بعضی از آن‌ها نیز پس از روشن شدن به شما چشمک می‌زنند اما توصیه می‌کنیم گول نخورید زیرا صاحب اول و آخر این تبلت‌های بی‌کیفیت خود شما خواهید بود! به همین خاطر بر آن شدیم یک نمونه ارزان قیمت که باز از بقیه کیفیت قابل قبول‌تری داشته و حداقل سازنده آن تا حدی معتبر است را به شما برای خرید معرفی کنیم. ViewSonic Viewpad VB71 با آنکه امکانات زیادی ندارد، اما قیمت حدودی 570 هزار تومانی، خرید آن را تا حد زیادی توجیه می‌کند. نمایشگر ۷ اینچی، اندروید نسخه 4 و پردازنده تک هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، از مشخصات اصلی این دستگاه هستند.

VIEWSONIC

Huawei Media Pad 10 FHD

اگر تبلت ۱۰ اینچی دوست دارید و می‌خواهید این تبلت از بهترین امکانات بهره بگیرد و در مقابل قیمت زیادی هم برایش پرداخت نکنید، لحظه‌ای در خرید این محصول هواوی به خود تردید راه ندهید. اگر مقایسه اختصاصی مدیا پد ۱۰ را پیش از این در آی‌تی رسان خوانده باشید (از اینجا بخوانید)، متوجه خواهید شد که رقم پرداختی کمتر از 1.500.000 تومان، آن هم با گارانتی اصلی، رقم بسیار معقول و به صرفه‌ای برای یک تبلت چهار هسته‌ای مجهز به نمایشگر فول اچ‌دی است.

مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

Samsung Tablet PC Slate XE 700T1A

واقعیت این است که داشتن یک تبلت با چنین مشخصاتی، آرزوی بسیاری از افراد است! پردازنده قدرتمند اینتل از سری Core i5، نمایشگر 11.6 اینچی به همراه 4 گیگابایت رم، مشخصات وسوسه انگیزی برای یک تبلت ویندوزی هستند. اما همه این‌ها به چه قیمتی؟!  واقعا حاضر هستید بیش از 4.200.000 تومان برای این تبلت پرداخت کنید؟! دستگاهی که حتی کارت گرافیکی مجزا نیز ندارد و از یک دوربین معمولی ۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را نیز ندارد!
در هر صورت اگر انقدر پول دارید که می‌خواهید بخشی از آن را در جوی آب بریزید، شاید خرید این محصول سامسونگ باز گزینه بهتری باشد!

samsung-xe700t1a-full-1

Archos 101 XS

به شخصه به سازنده این تبلت به خاطر اعتماد به نفس بسیار بالایش تبریک می‌گویم! وقتی شما یک تولید کننده درجه دو تبلت هستید و می‌آیید یک دستگاه دو هسته‌ای معمولی، با قابلیت‌های کاملا ساده و حتی ناتوان از پشتیبانی سیم‌کارت را با قیمت 1.400.000 تومانی برچسب می‌زنید (البته یک کاور به اصطلاح هوشمند دارد!)، واقعا بایستی به روحیه‌تان آفرین گفت! البته شما هر کجا که آرکاس 101 را دیدید تنها به آن بخندید و حتی فکر خریدنش را نیز به ذهن خود راه ندهید!

archos-101xs-ambiance-bottom

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده: issa_hachmei | دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:تبلتهایی که باید و نباید بخریم,تبلت,, - 16:38

آخرین مطالب

آرشیو

لینکستان


  • "

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تیک شارژ و آدرس WwW.E-Ch.LxB.Ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نویسندگان

درباره ما